GYIK | Tello

Készülékedhez
kompatibilis termékeink

Lássuk!
Tello

Gyakran Ismételt Kérdések

Kérdésed merült fel?

Itt megtalálod a leggyakrabban feltett kérdésekre
a részletes válaszainkat.

Általános kérdések

Mi az a tello.hu?
A tello.hu online mobiltelefontartozékokat és kiegészítőket forgalmazó weboldal.

A Tello-nál azon dolgozunk, hogy prémium kiegészítőkkel tudjuk felvértezni mobil eszközeidet.

Több száz telefontípushoz több mint tízezer kiegészítő érhető el oldalunkon, amit saját raktárkészletünknek köszönhetően azonnal küldünk Neked.

Vásárlás menete egyszerűen
Böngéssz termékkínálatunkban, használd a készülékkeresőt, mely segít az általad választott telefontípushoz kiválasztani a kívánt terméket, majd klikkelj a „Kosárba” gombra. Ezután kattints a "Tovább" gombra, töltsd ki a szállítási adatokat és várd a csomagot. Ennyire egyszerű! 😊
Kis ajándék Tőlünk – Neked a vásárlásodnál?
Hírlevél olvasóinkat gyakran ajándékozzuk meg speciális ajánlatokkal és kedvezményekkel. Iratkozz fel a tello.hu oldalon hírlevelünkre és szerezz 300 Ft kedvezményt már az első vásárlásodhoz.
Tele vagy kételyekkel, kérdésekkel, hívj minket vagy keress levélben!
Természetesen, örömmel rendelkezésedre állunk! Csak küldj egy email-t a kérdéseddel az hello@tello.hu email címre vagy hívj minket a 0620-471-7777 telefonszámon.

 

Szállítás

Uhhh, nagyon várom a megrendelésemet, hogyan történik a csomagom kiszállítása?
A biztonságos és Extra gyors szállítás érdekében a megrendelést a Sprinter futárszolgálaton keresztül szállítjuk ki. Kérlek azt vedd figyelembe, hogy Ünnepek alatt megnövekedhet a csomagszám és nőhet a futárszolgálat leterheltsége, de mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy nálad legyen a kiválasztott terméked minél előbb! 😊
Nekem már nagyon kell a termék, hogyha még ma leadom a megrendelésem, előreláthatólag mikor kapom meg a csomagomat?
Mi mindig igyekszünk, hogy elégedett legyél és minél hamarabb nálad legyen a kiválasztott termék, így a 16:30 -ig leadott rendelések esetén a csomagot még aznap elküldjük és már a következő munkanapon kiszállításra kerülnek a Sprinter futárszolgálat segítségével.

Kérlek legyél figyelmes, minden esetben feltüntetjük a szállítási határidőt a termék weboldalán.

Vajon mennyibe kerül a kiszállítás?
A futárszolgálat költsége a rendelés végösszegétől függ, így a 12990Ft feletti rendelés esetén a csomagfeladás teljesen díjtalan, minden más esetben választhatod a bankkártyás fizetést, ami 990 Ft vagy az utánvétes szállítást, ez esetén 1280 Ft.
Dolgozok, vagy csak éppen nem vagyok otthon a kiszállításkor, mit tegyek?
A Sprinter futárszolgálat email-ben és Sms -ben, illetve telefonon is értesít a kiszállítási időpontjáról, így van lehetőséged átgondolni a programodat. Ha nem felel meg az időpont mert közbejött valami, kérd a futártól új időpontban a kiszállítást.

Honnan tudom, hogy jól rendeltem meg a terméket, hogy néz ki a kiszállítási folyamat?

Amikor megkapjuk a rendelésedet, feldolgozzuk melyről kapsz egy e-mailes értesítést és továbbítjuk a csomagküldő partnerünknek. Amennyiben ezt nem találod a levelek között, kérlek nézd meg a SPAM mappában is.

 

Megrendelés

Be kell jelentkeznem megrendelés leadásához?
Nálunk nincs regisztráció, így nem kell bejelentkezned!
Csak válaszd ki a kívánt termékeket, add a kosárhoz őket, válassz fizetési módot, majd írd be kiszállítási adataidat a megrendelés elküldése előtt.
Ha mindennel megvagy, email visszaigazolást küldünk az általad megadott email címre.
Változtathatok a megrendelésemen fizetés után?
Nagyon gyorsan dolgozunk, így minden készleten lévő terméket, amit 16:30-ig leadsz mi már aznap csomagoljuk és küldjük is, de ennek ellenére igyekszünk mindent megtenni annak érdekében, hogy módosítani tudjuk a megrendelésed még a kiszállítás előtt. Módosítási kérés esetén, kérjük küldj nekünk email-t a hello@tello.hu email címre vagy hívj minket a 0620-471-7777 telefonszámon!
Szeretném ellenőrizni a megrendelésem állapotát?
A megrendelés leadásakor visszaigazoló emailt küldünk, abban szerepel a megrendelési azonosító, itt tudod ellenőrizni a csomagot. Amennyiben egyéb információkra lenne szükséged a megrendelés állapotát illetően, hívj minket a 0620-471-7777 számon vagy küldj nekünk email a hello@tello.hu email címre.
A megrendelni kívánt termék nincs készleten. Hogyan juthatnék hozzá?
Minden olyan termék mely jelenleg nincs készleten nálunk, arra a termékre feliratkozhatsz, így emailben értesítünk mihelyst raktárunkba érkezik a csomag.
Juhéé, kedvezmény kupont kaptam. Hogyan tudom felhasználni?
A kedvezmény kuponok felhasználása rendkívül egyszerű! Csak írd be a promóciós kódot a megrendelés leadásakor a megfelelő mezőbe, (Kupon aktiválás) majd nyomj a Beváltom gombra.
Ugye tényleg egyszerű? 😊

Fizetés

Bár jobb lenne nem fizetni, de mégis hogyan tudok fizetni a weboldalon?
Bankkártyával az OTP Simple Pay rendszerén keresztül.
Utánvétes kiszállításkor készpénzben vagy bankkártyával a futárnak.

 

Termékcsere és visszatérítés

A fenébe, a megrendelt termékek egyike hiányzik vagy hibás. Mit tudok tenni?
Itt a tello.hu-nál nagyon fontos vagy a számunkra, de sajnos előfordulhat baleset, amelyért előre is elnézést kérünk.

Nagyon egyszerű, ha bármilyen nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban probléma, garanciális probléma merül fel, vagy az átvételtől számított 14 naptári napon belül az elállási jogoddal kívánsz élni, a következőket kell tenned:

Töltsd le az oldalunkról a VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYT és kitöltés után küld el kérlek a termékkel vagy a termékekkel együtt a címünkre.
A címünk pedig: „Tello” 3200 Gyöngyös, Jókai Mór utca 4.
Amennyiben szeretnéd ebben a segítségünket kérni, kérlek jelezd felénk.

Kérlek vedd figyelembe, hogy a hibás terméket, az összes tartozékával, az eredeti csomagolásával, tudjuk csak visszafogadni.

Nagyon fontos, hogy az utánvéttel küldött csomagokat, postán maradó küldeményeket nem tudjuk átvenni, illetve kérlek arra is figyelj, hogy használt, láthatóan már használatban lévő terméket nem áll módunkban visszavenni.

Meggondoltam magam, tudom törölni a megrendelésemet?
Nálunk ingyenes megrendelés törlése. Kérlek írd meg a hello@tello.hu emailcímre, hogyha a megrendelésedet törölni szeretnéd. Kérlek a Tárgy mezőbe írd be a megrendelésed azonosító számát.
Hol találom a rendelési azonosítót?
A rendelési azonosítódat a rendeléskor kiküldött visszaigazoló emailben a fejlécben találod így:

„Új megrendelés: #xxxxx „

Hol találom a számlát?
A számlát emailben küldjük ki a számodra, arra az emailcímre, amit megadtál a rendelésed során.
Amennyiben bármi kérdésed van ezzel kapcsolatban, kérlek hívj minket bátran!
A Visszaküldött terméknél a szállítási költséget miért nem térítitek vissza?
Ezt az összeget nem nekünk fizeted, hanem a futárszolgálatnak, így a szállítási díj minden esetben az ő pénztárcájukban landol.
Visszaküldtem a terméket, mikor kaphatom vissza az árát?
Amikor megérkezik hozzánk a csomag, kapsz róla egy emailt, hogy a megrendelésed törlésre került. A termék árát 5 munkanapon belül utaljuk a bankszámládra!

Jótállás, Garancia

Milyen lehetőségeim vannak hibás termék esetén?
Erről részletesen a Garancia oldalon tudsz tájékozódni.
1