Általános kérdések
A Tello-nál azon dolgozunk, hogy prémium kiegészítőkkel tudjuk felvértezni mobil eszközeidet.
Több száz telefontípushoz több mint tízezer kiegészítő érhető el oldalunkon, amit saját raktárkészletünknek köszönhetően azonnal küldünk Neked.
Szállítás
Kérlek legyél figyelmes, minden esetben feltüntetjük a szállítási határidőt a termék weboldalán.
Honnan tudom, hogy jól rendeltem meg a terméket, hogy néz ki a kiszállítási folyamat?
Amikor megkapjuk a rendelésedet, feldolgozzuk melyről kapsz egy e-mailes értesítést és továbbítjuk a csomagküldő partnerünknek. Amennyiben ezt nem találod a levelek között, kérlek nézd meg a SPAM mappában is.
Megrendelés
Csak válaszd ki a kívánt termékeket, add a kosárhoz őket, válassz fizetési módot, majd írd be kiszállítási adataidat a megrendelés elküldése előtt.
Ha mindennel megvagy, email visszaigazolást küldünk az általad megadott email címre.
Ugye tényleg egyszerű? 😊
Fizetés
Utánvétes kiszállításkor készpénzben vagy bankkártyával a futárnak.
Termékcsere és visszatérítés
Nagyon egyszerű, ha bármilyen nálunk vásárolt termékkel kapcsolatban probléma, garanciális probléma merül fel, vagy az átvételtől számított 14 naptári napon belül az elállási jogoddal kívánsz élni, a következőket kell tenned:
Töltsd le az oldalunkról a VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNYT és kitöltés után küld el kérlek a termékkel vagy a termékekkel együtt a címünkre.
A címünk pedig: „Tello” 3200 Gyöngyös, Jókai Mór utca 4.
Amennyiben szeretnéd ebben a segítségünket kérni, kérlek jelezd felénk.
Kérlek vedd figyelembe, hogy a hibás terméket, az összes tartozékával, az eredeti csomagolásával, tudjuk csak visszafogadni.
Nagyon fontos, hogy az utánvéttel küldött csomagokat, postán maradó küldeményeket nem tudjuk átvenni, illetve kérlek arra is figyelj, hogy használt, láthatóan már használatban lévő terméket nem áll módunkban visszavenni.
„Új megrendelés: #xxxxx „
Amennyiben bármi kérdésed van ezzel kapcsolatban, kérlek hívj minket bátran!